ВЕСИЋ: ТУНЕЛ ИРИШКИ ВЕНАЦ БИЋЕ НАЈДУЖИ У СРБИЈИ
Министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, обишао је данас радове на изградњи тунела Иришки венац и констатовао да радови на овом делу Фрушкогорског коридора, који је и иначе најзахтевнија тачка пројекта, напредују у складу са планираном динамиком.
Весић је указао да ће након завршетка радова, Иришки тунел бити најдужи у Србији, чак 3,5 километара.
„У овом тренутку је завршено нешто више од 30 одсто, што значи да ће према предвиђеној динамици радови бити готови до 2026. године, а цео коридор спојен са Новим Садом укључујући и мост код Петроварадина. На тај начин ову саобраћајницу спојићемо са већ изграђеном саобраћајницом Рума – Шабац са наставком према Лозници, односно са ауто-путем Београд – Шид и код Новог Сада са ауто -путем који иде од Београда ка Новом Саду и Суботици као и са будућим ауто – путем Београд – Зрењанин са чијом изградњом почињемо током овог месеца“, рекао је Весић.
Истиче да се на овај начин показује колико је важно да се премрежи сваки део Србије, нарочито овај део Срема са путевима и брзим саобраћајницама.
Када је у питању Војводина, овакав интензитет радова није виђен деценијама, напоменуо је министар.
"Поред Фрушкогорског коридора који се увелико гради, почињемо са изградњом још једне брзе саобраћајнице, од Сомбора до Кикинде тзв. 'Осмех Србије', као и ауто – пут Београд – Зрењанин, као и мост који радимо на саобраћајници у Новом Саду и мост у наставку Булевара Европе. То су заиста велики инфраструктурални пројекти“, навео је Весић.
Указао је да се радови изводе по свим стандардима и да су пример како треба да се раде сви инфраструктурални пројекти.
Директор Коридора Србије, Александар Антић, истакао је да је Фрушкогорски коридор врло захтеван пројекат чија дужина трасе износи 48 километара са додатком везе према Жежељевом мосту.
"До сада је избушено око 37 одсто, односно 2.050 метара, обе тунелске цеви дужине седам километара. Радови на мосту се такође изводе у складу са динамиком, тако да мост улази у озбиљну фазу радова и повезивање две обале Дунава.
Када су у питању радови на траси, радимо у зони моста према аутo-путу са једне стране, а са друге везу према Жежељевом мосту. Најзначајније је да су почели радови од излазног портала тунела Иришки венац према Иригу односно према петљи Врдник где се ради седам мостова, односно четири потпорна зида и први радови на траси“, казао је Антић.
Закључио да се све ради у складу са очекивањима и захтевима ресорног Министарства и председника Александра Вучића.
Антић се посебно захвалио министру Весићу на снажној подршци, и додао да се пројекат развија по највишим стандардима.
Радове су са Весићем обишли и помоћник министра Мирослав Алемпић и помоћник директора ЈП "Путеви Србије" Иван Тејић.