You are here

Момировић: Последњи дан марта биће уједно и последњи дан када причамо о Обилазници око Београда као грађевинском пројекту

Београд, 26. септембар – Обилазница око Београда представља најфреквентнији коридор који тренутно радимо и очекујем да ћемо последњег дана марта целу причу око обилазнице преселити у историју, изјавио је данас министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић приликом обиласка радова на Сектору 6 обилазнице око Београда.

„Грађани Србије знају да сваког лета преко моста „Газела“ кроз центар Београда прођу милиони возила који транзитирају из западне Европе. Управо због тога, обилазница око Београда јесте најважнија деоница и стога је важно да је након више од 30 година завршимо. Морамо да омогућимо свим људима који живе у Београду комфорну саобраћајну комуникацију, да цео транзит „померимо“ из центра града, да ослободимо „Газелу“ и уверен сам да ћемо то крајем марта и урадити. Велики радови су у току, велики изазови су иза нас и очекујем да у наредних 6 месеци завршимо ове радове“, истакао је Момировић.

Сектор 6 обилазнице око Београда протеже се од тунела Стражевица до петље Бубањ Поток у дужини од приближно 10 километара. Тренутно се радови изводе на мостовима, тунелу Бели поток, петљи Бубањ Поток, локалном путу, као и на главној траси.

Обиласку радова на изградњи Сектора 6 обилазнице око Београда, на локацији будуће петље Авала, присуствовао је шеф пројекта и представник „ЈП Путеви Србије“ Александар Костадиновић, који је том приликом додао да се користи лепо време и да се данас ради један слој асфалта на главној траси Сектора 6 у зони петље Авала. Шеф пројекта, господин Костадиновић, је додао да је на Сектору 6, 11 објеката, једна велика петља и тунел Бели поток.

Пре обиласка радова министар Момировић одржао је састанак у кампу кинеске компаније „Power China” на коме се разговарало о актуелним темама које су везане за наставак изградње Сектора 6 обилазнице око Београда.

Пројекат Обилазнице око Београда састоји се из више сектора укупне дужине 20,4 километара. У априлу прошле године пуштен је у саобраћај Сектор 4 дужине 7,7 километара од моста на Сави код Остружнице до петље Орловача и Петлово Брдо, док је Сектор 5 обилазнице око Београда, са тунелом Стражевица отворен за саобраћај у јуну ове године.