ВЕСИЋ: ФОРМИРАН ОПЕРАТИВНИ ТИМ ЗА СВАКОДНЕВНО ПРАЋЕЊЕ СИТУАЦИЈЕ НА АЕРОДРОМУ
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић изјавио је данас да је формиран оперативни тим који ће свакодневно разматрати ситуацију на београдском аеродрому “Никола Тесла” како би се утврдило шта може да се уради да се она побољша и да путници добију услугу коју су платили.
Весић је, након састанка са представницима “Вансија” на београдском аеродрому, рекао да је дошао ту јер је желео лично да се увери какво је стање, пре свега на сортирници односно делу за сортирање пртљага, где је било највише проблема.
Навео је да дневно око 15.000 комада пртљага пређе преко аеродрома “Никола Тесла” и подсетио да је од концесионог партнера, компаније “Ванси”, тражио да обезбеде више запослених како би ова услуга била боље извршавана.
Састанку су присуствовали представници “Вансија”, Министарства унутрашњих послова, Директората за цивилно ваздухопловство, аеродрома, који врши контролу концесије и “Ер Србије”
"Разговарали смо о томе шта ће бити учињено у наредним данима како би се ситуација из дана у дан пратила и била нормална, односно како би путници добили услугу за коју су платили", пренео је Весић.
Министар је рекао да је формиран оперативни тим који чине представници сваке од ових институција и компанија и који ће се састајати дневно неколико пута и у сваком тренутку разматрати ситуацију, како би увидели шта могу да ураде како би ситуација била боља, те додао да је на челу тог тима помоћник министра за инспекцијске послове Иван Дивац.
Весић је рекао да је представнике “Вансија” обавестио да ће Директорат за цивилно ваздухопловство у наредним данима у складу са концесионим уговором расписати тендер за најмање два нова земаљска оператера.
“Верујемо да доласком нових оператера можемо да омогућимо да буде већа конкуренција и да се боље обављају ове услуге”, рекао је Весић и додао да и на другим српским аеродромима постоји много различитих земаљских оператера, те да аеродром “Никола Тесла” неће бити ништа другачији од других.
Такође, навео је да је на састанку било речи о томе како да се брзо измене прописе како би се омогућило да на доласцима на пасошкој контроли поставе и капије за електронски контролу пасоша.
“Имамо обећање од ‘Вансија’ да ће на доласцима у наредне две недеље, а молио сам их да то буде и брже, отворити још три линије за пролазак путника што значи да ће се смањити гужве и да ће више људи моћи брже да пролази пасошку контролу”, рекао је Весић.
Он је представнике “Вансија” замолио да уведу редаре, то јест људе који ће помагати путницима који се налазе у реду да дођу до првог слободног шалтера и на тај начин покажу да им је стало до путника.
Весић је рекао да ће сваког јутра бити састанак на аеродрому у осам сати и да ће се свакодневно водити рачуна о томе колико имају људи јер, како каже, очигледно без помоћи Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Министарства унутрашњих послова којима се посебно захваљује на огромном труду и напорима да се нормализује ситуација, као и Директората за цивилно ваздухопловство и “Ер Србије” ово лето нећемо моћи да прођемо тако да људи буду задовољни.
“Наш циљ је да за разлику од других европских аеродрома, где такође постоје проблеми, на аеродорму ‘Никола Тесла’ ствари иду складу са процедуром, да људи брзо завршавају послове које треба да заврше у складу са прописима и да добију услугу од аеродрома коју су платили плаћајући карту”, рекао је Весић.