
Изградња београдске обилазнице на ауто-путу Е-70/Е-75, Сектор Б – мост преко реке Саве код Остружнице – Бубањ поток, деонице: 4, 5 и 6
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Изградња београдске обилазнице на ауто-путу Е-70/Е-75, Сектор Б – мост преко реке Саве код Остружнице – Бубањ поток, деонице: 4, 5 и 6
ЈП „Путеви Србије“
Power Construction Corporation of China, Ltd.
Централна путна лабараторија д.о.о, Макспро д.о.о., Адомне д.о.о., i Аба-геодетска кућа д.о.о.
Институт за путеве д. о. о.
- Закон о потврђивању Споразума о економској и техничкој сарадњи у области инфраструктуре између Владе Републике Србије и Владе Народне Републике Кине, потписан 20. 8. 2009. године („Службени гласник РС – Међународни уговори“, број 90/09);
- Закон о потврђивању Анекса бр. 1 Споразума о економској и техничкој сарадњи у области инфраструктуре између Владе Републике Србије и Владе Народне Републике Кине („Службени гласник РС - Међународни уговори“, број 9/2013);
- Закон о потврђивању Анекса 2 Споразума о економској и техничкој сарадњи у области инфраструктуре између Владе Републике Србије и Владе Народне Републике Кине („Службени гласник РС - Међународни уговори“, број 13/13).
- Комерцијални уговор о пројекту изградње београдске обилазницена аутопуту Е70/Е 75,деоница: мост преко реке Саве код Остружнице - Бубањ поток (сектори 4, 5 и 6) са припадајућим анексима
Пројекат изградње обилазнице око Београда је значајан у целини због растерећења градског центра од транзитног саобраћаја. Пројектом се спајају постојећи и нови ауто-путеви, односно међународни коридори који воде из/ка Београду.
У току је период за отклањање недостатака
2,59 милијарди Јуана
24. 12. 2018. године
Цела деоница је у саобраћају од 29. јуна 2023. године
Бudžеt Републике Србије и зајам кинеске Export-Import банке
Укупна дужина предметне деонице је 19,5km. Од главних објеката који се налазе на траси издвајају се четири тунела, укупне дужине 2760 метара, 22 моста (само један краћи од 50m) укупне дужине 5.307 метара, две петње и један чвор. Деоница је подељена на 3 сектора, и то :
Сектор 4, део од Остружничког моста до петље Орловача дужине7 km, за коју је оквиру прве фазе изграђена десна страна ауто-пута и земљани радови на левој страни. А у оквиру друге фазе изграђена је лева страна ауто-пута и мостови 9, 10 и 11 као тунели Липак и Железник.
Сектор 5, део од петље Орловача до тунела Стражевица дужине 3 км, за коју је оквиру прве фазе изграђена десна страна ауто-пута и земљани радови на левој страин, док је у оквиру друге фазе изграђена лева страна и мостови 13, 14 и 15 као и лева тунелску цев тунела Стражевица.
Сектор 6, део од тунела Стражевица до Бубањ потока, дужине 9,5km, изграђен је ауто-пут у пуном профилу, 16 мостова, тунел Бели поток, петља Авала и чвор Бубањ поток.